سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران اظهار کرد که عضو باند شرارت در استان خراسان رضوی که با نام جعلی و پوشش کارگر ساختمانی در شهرستان نوشهر مخفی شده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 29 August 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رئیس پلیس آگاهی مازندران در گفت و گویی اظهار داشت:

در پی نیابت قضائی از دادگاه کیفری استان خراسان رضوی، مبنتی بر احتمال حضور عضو یکی از باندهای متلاشی شده آدم ربایی و شرارت در مشهد مقدس، موضوع در دستور کار کارآکاهان این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ علی قیصری افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی، متهم را که با نام و عنوانی جعلی و به عنوان کارگری ساختمانی در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر در حال فعالیت بود، شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران طی عملیاتی ضربتی و اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با بیان این که استان مازندران هیچ گاه جای امنی برای بزهکاران، مخلان نظم و امنیت اجتماعی و عاملان شرارت و ناامنی‌ها نخواهد بود، به شهروندان توصیه کرد:

ضمن همکاری با پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و رفت و آمدهای افراد ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار