وزیر کشور با بیان اینکه در گام نخست حداقل ۵۰ هزار دستگاه تاکسی در کشور برقی می‌شود، گفت: برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی هم‌زمان با نوسازی آنها در دستور کار جدی وزارت کشور قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 31 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، احمد وحیدی، وزیر کشور دقایقی پیش در جریان بازدید از واحد‌های خودروسازی سمنان با بیان اینکه یکی از موضوعات جدی در کشور به خصوص در حوزه حمل و نقل عمومی نوسازی ناوگان است که بدان توجه می‌شود، اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ازجمله تاکسی و اتوبوس در کشور در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم تاکسی‌های خوب و مناسبی را از سوی تولیدکنندگان داخلی شناسایی کنیم که هم از نظر کیفیت و هم قیمت مناسب باشند و بتوانند در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از آن‌ها استفاده شود.

وزیر کشور با بیان اینکه نگاه وزارت کشور و مجموعه دولت به برقی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: اولویت در نوسازی ناوگان نیز بر برقی کردن خودرو‌ها گذاشته شده و امیدواریم با عنایت به این موضوع بتوانیم پیشنهادات خوبی را از سوی تولیدکنندگان دریافت و تصمیمات مناسبی را در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اتخاذ کنیم.

وحیدی با بیان اینکه در گام نخست حداقل ۵۰ هزار دستگاه تاکسی در کشور برقی می‌شود، خاطرنشان کرد: برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی هم‌زمان با نوسازی آن‌ها در دستور کار جدی وزارت کشور قرار دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار