جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی عاملان تیراندازی منجر به جرح در پاکدشت، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 02 September 2023

به گزارش تابناک تهران از خبر مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان، سرهنگ شهرام ملکی روز شنبه اظهار داشت: بیستم فروردین امسال، گزارشی در خصوص یک مورد تیر اندازی در یکی از مناطق شهرستان پاکدشت به پلیس امنیت عمومی واصل شد و با توجه به اهمیت موضوع دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از شاکی پرونده مشخص شد که وی مشغول چرای گوسفندان بوده که سگی به گله وی حمله کرده و ۲ راس ازگوسفندان وی راخفه می‌کند که این امر با اعتراض وی به ۲ نفر با هویت های معلوم همراه می‌شود که این افراد اقدام به درگیری و یکی از آنها با سلاح شکاری وینچستر اقدام به تیراندازی می‌کند که این اقدام منجر به جراحت شاکی از ناحیه پای راست و چپ می‌شود.

ملکی اظهار داشت: متهمان به محض درگیری و تیراندازی از شهرستان خارج و متواری شدند ولی با تلاش پلیس امنیت، محل اختفای این افرد در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی شد و ۲ متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و سلاح مورد نظر نیز از آنان کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری سارق خودرو و محتویات خودرو در پاکدشت

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای و کشف اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد .

ملکی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی برتردد مشکوک افراد به داخل یک چهار دیواری در یکی از مناطق حاشیه شهرستان پاکدشت ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. سرهنگ ملکی تصریح کرد: با بررسی های دقیق به عمل آمده مشخص شد افرادی که به این مکان تردد دارند از افراد سابقه دار در امر سرقت هستند که به تازگی یک دستگاه خودرو پژو را سرقت و قصد اوراق کردن این وسیله نقلیه را دارند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی، اکیپی از مامورین پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام شدند ولی ۲ سارق به محض مشاهده ماموران پا به فرار گذاشته که با تیر اندازی عوامل انتظامی زمین گیر و دستگیر شدند.

این مسئول گفت: در بازرسی از این محل، چندین دستگاه ضبط و باند خودرو، ساب ووفر و آمپلی فایر ،گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

۷۹ نفر توزیع کننده مواد مخدر در پاکدشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با تلاش ماموران انتظامی فرماندهی شرق استان تهران و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۷۹ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر بیش از ۴۰۰ کیلو انواع مواد افیونی کشف و ضبط شد.

سرهنگ نجم الدین مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پاکسازی و با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ و با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر کلیه محورهای مواصلاتی، در یک ماه گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر شهرستان پاکدشت اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ضمن شناسایی و توقیف ۱۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل مواد مخدر،۴۲۵ کیلو انواع مواد مخدر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: با تلاش همه جانبه صورت گرفته، ۷۹ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار