معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه اربعین مهمترین ماموریت مجموعه انتظامی است، گفت: از مهمترین ویژگی‌های ماموریت اربعین استفاده فراجا از فناوری‌های بروز و هوشمند است.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 04 September 2023

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار حمیدرضا اشراق در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران ضمن قدردانی از زحمات همه عوامل و کارکنان حاضر در ماموریت اربعین بیان داشت: ماموریت های مختلفی در طول سال با حضور کارکنان انتظامی برگزار می شود که مهمترین و بزرگترین آن، ماموریت اربعین است.

وی تاکید کرد: عشق، شور و اشتیاق مولفه های اصلی کارکنان انتظامی حاضر در این عملیات عظیم است که مجموعه انتظامی با بسیج تمامی امکانات و نفرات از ابتدا تا انتها در کنار زائران خواهد بود.

سردار اشراق در ادامه با اشاره به ره توشه های معنوی این ماموریت اظهار داشت: تمامی افراد حاضر در این رزمایش انتخاب شده و مورد عنایات اباعبدالله الحسین(ع) قرار گرفته اند.

معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به انسجام ، همدلی و هماهنگی نیروهای مسلح بخصوص مجموعه فراجا بیان داشت: مجموعه انتظامی از مرز تا مرکز در ماموریت اربعین در خدمت مردم و زائران هستند.

سردار "اشراق" در ادامه بیان داشت: از مهمترین ویژگی های ماموریت اربعین استفاده فراجا از فناوری‌های بروز و هوشمند بود که در ماموریت اخیر قسمتی از آن را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات جهادی انجام شده توسط دولت انقلابی در بحث آماده سازی زیرساخت ها، بیان داشت: در سال جاری دولت اقدامات مهم و خوبی را در پایانه های مرزی انجام داده است.

معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اقدامات و تعاملات مطلوب فراجا در بحث دیپلماسی انتظامی با کشور عراق در بحث تردد آسان زائران بیان داشت: امیدوارم ضمن حفظ شرایط موجود، این دیپلماسی در سال های آتی افزایشی و ادامه دار باشد.

سردار اشراق گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران توسط مجموعه فراجا اندیشیده شده و امیدواریم که زائران در صحت و سلامت کامل به شهرهای مقصد برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار