استاندار ایلام خبر داد؛
استاندار ایلام گفت : ۸۵ درصد پارکینگ های مهران خالی شده و ۱۵ درصد ظرفیت پارکینگ های مهران هنوز در اختیار خودروهای زوار اربعین حسینی است.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 08 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت : ناوگان حمل و نقل عمومی هم در منطقه و محل پایانه برکت حضور دارند و کار انتقال زوار اربعین را از مرز مهران به نقاط مختلف کشور و محل های سکونت زوار انجام می دهند.

وی افزود : یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران برای زیارت کربلای معلی مشرف شده اند و نزدیک به همین مقدار نیز از طریق مرز مهران به کشور بازگشته اند.

بهرام نیا ادامه داد : ترافیک جاده های منتهی به مرز مهران همزمان با بازگشت زوار از کربلایی معنای از طریق این مرز روان است.

وی خاطرنشان کرد : ۱۵۰ هزار نفر از زوار اربعین حسینی هنوز در آن سوی مرز هستند و یا در حال بازگشت به کشور هستند که تمهیدات لازم برای بازگشت این تعداد نیز از طریق ناوگان عمومی، تاکسی تلفنی ها، ون ها فراهم شده است 

استاندار ایلام افزود :مجموع تردد زوار اربعین در مرز مهران تا کنون حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بوده است که تا کنون زوار در آرامش و به سهولت از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به مقاصد خود برگشت می خورند.

وی گفت :  حدود ۷۰۰ نفر شامل ۴۰۰ نفر دیروز و ۳۰۰ نفر هم امروز برای انتقال از طریق هوایی به فرودگاه شهدای ایلام اعزام شده اند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار