اردوهایی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برای نشاط‌افزایی ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ 15 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، پیش از ظهر امروز اردوی تابستانی اعضای دختر و پسر نوباوه، نوجوان، نونهال و نونگاه کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیارجمند، میامی، بسطام، شماره دو دامغان، مهدی‌شهر و شماره یک سمنان در راستای شعار «ایمان، امید و دانایی» برگزار شد.

هدف از اجرای این برنامه، ایجاد شور و نشاط، تمرین و تقویت مهارت‌های زندگی به سبک زندگی ایرانی اسلامی، توسعه و ترویج کتاب‌خوانی، تقویت روحیه اعتماد به نفس، تقویت روحیه دینی و تمرین خودسازی و خداشناسی، پرورش حس زیبایی‌شناسی و تفکر در زیبایی‌های خلقت، آشنایی با چگونگی زندگی در طبیعت، تمرین زندگی دسته‌جمعی، آشنایی با حفظ محیط‌زیست و نگهداری از مکان‌های عمومی و... بود.

اردو، فعالیتی سازمان‌یافته، نظام‌مند و هدفمند است که به‌صورت گروهی و با رضایت والدین با برنامه‌های معین تحت نظارت و هدف برگزارکنندگان آن در محیطی امن، خارج از محدوده فعالیت‌های روزمره برگزار می‌شود.

اردو یکی از مؤثرترین فعالیت‌هایی است که فرصت زندگی مستقل به همراه تعامل و همکاری گروهی را برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌سازد.

خوردن صبحانه سالم، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ادبی کتاب‌محور در قالب شعرخوانی، قصه‌گویی، روخوانی کتاب، اجرای بازی‌های گروهی، نوشتن داستان کوتاه با موضوع طبیعت اطراف من، اقامه نماز جماعت و... ازجمله برنامه‌های مربیان در این اردو‌ها بود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار