سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: آخرین فرصت ارسال آثار هنرمندان چرم برای شرکت در رویداد ملی «سه‌گام»، 26 شهریورماه است.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 16 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سمانه سلطانی‌پور، سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ضمن دعوت از هنرمندان چرم استان برای شرکت در رویداد ملی سه‌گام گفت: رویداد ملی سه‌گام سال جاری با عنوان پیوند طراحان و تولیدکنندگان چرم دست‌دوز در تجاری‌سازی تولیدات چرمی ایرانی نام‌گذاری شده و آخرین مهلت ارسال آثار توسط هنرمندان، ۲۶ شهریورماه است.

وی گفت: این رویداد از ۵ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ در گالری مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران برگزار می‌شود.

سلطانی‌پور افزود: برگزاری مسابقه، برپایی نمایشگاه آثار برتر، نشست‌های تخصصی و تولید زنده از برنامه‌های این رویداد ملی است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: این رویداد ملی، محلی برای معرفی هنرمندان، کشف استعداد‌های جدید و نمایش آخرین دستاورد‌های هنرمندان سراسر کشور است.

سلطانی‌پور گفت: حضور هنرمندان چرم استان سمنان در این رویداد ملی، فصلی جدیدی را در ارتقای جایگاه هنرمندان چرم استان سمنان به‌عنوان استانی مطرح در ایران و جهان آغاز می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه از مهم‌ترین اهداف این رویداد آشنایی هنرمندان با یکدیگر، کشف استعداد‌های نو در این عرصه و ایجاد فضایی برای مواجهه بی‌واسطه مخاطبان با آثار است، افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.mcth.ir و www.handmadeleather.art مراجعه کرده و با شماره ۳۳۳۰۰۰۷۵ داخلی ۱۴۸ (کارشناس صنایع‌دستی استان) تماس بگیرند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار