معاون وزیر راه و شهرسازی؛
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور بیان داشت : با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور و جمعی از مسوولان استانی قرارداد ۲۳۳ قطعه زمین به خانواده هایی دارای فرزند سوم اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 28 September 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ ارسلان مالکی افزود : دولت سیزدهم انباشت متقاضیان فاقد مسکن را نمی توانست بدون پاسخ بگذارد و برنامه ریزی لازم را از طریق طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت انجام داده است که این مشکلات حل شود.

وی گفت : اگر کشوری جمعیت جوان داشته باشد در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی حرفهای بسیاری برای گفتن دارد ولی اگر نیروی جوان در کشوری نباشد پیشرفت در آن کشور اتفاق نمی افتد.

مالکی ادامه داد :  هیچ محدودیتی برای تامین زمین نداریم و تمام کسانی که فرزند سومشان از ۲۴ آبان ۱۴۰۱ به بعد متولد شده اند می‌توانند برای دریافت زمین در سایت وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنند.

وی مطرح کرد : بعلت کوهستانی بودن و جنگلی بودن پیدا کردن زمین مناسب واقعا در این استان سخت است اما همکاران ما همه پیش بینی های قانونی برای تامین زمین انجام داده و حتی برای تامین زمین‌ برای این طرح، زمینهایی نیز در این خریداری شده است.

دمالکی افزود : در سالهای گذشته زوار ساعتها در مسیر اربعین معطلی داشتند اما امسال خوشبختانه با فراهم کردن زیرساخت های لازم از جمله چهارخطه شدن مسیر ایلام به مهران، کمترین معطلی و کمترین خستگی در بین زوار اربعین مشاهده شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار