معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بیان داشت : باید فرصت های جوان سازی جمعیت، فرزندآوری و ازدواج آسان جامعه از دست نرود و مشوق های لازم در حوزه جوان سازی جمعیت توسط ادارات جدی گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 02 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسحان حسنی افزود : این استان در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نسبت به میانگین کشوری مقام سوم را در بین استان های کشور دارد.

وی بیان داشت : طیف زیادی از جوانان جامعه هدف اداراتی چون کمیته امداد، بهزیستی، ورزش و جوانان، دانشگاه ها و آموزش و پرورش هستند که باید از ظرفیت های گفت و شنود مستقیم با جوانان به منظور اطلاع یابی از خواسته های آنها استفاده کنند.

حسنی ادامه داد : مشارکت همه دستگاه ها برای به سرانجام رساندن برنامه های ابلاغی دولت در موضوع طرح ساماندهی هدفمند مورد نیاز است و باید ارتباط موثر ادارات با جوانان ‌بیشتر و کیفی تر شود.

وی گفت : ادارات با برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، جوانان و نوجوانان را از نزدیک نسبت به دستاوردها و پیشرفت استان در حوزه های مختلف آگاه سازند.

حسنی مطرح کرد : باید جوانان نخبه و موفق استان در حوزه های مختلف مورد حمایت قرار بگیرند و همچنین به عنوان الگو معرفی شوند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار