مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از شرکت پالایش گاز ایلام به پاس تلاش‌ها و اقدامات موثر صورت گرفته در پایداری تولید سال ۱۴۰۱ و برنامه‌های مناسب عبور از زمستان ۱۴۰۲ از روح‌اله نوریان مدیرعامل و کارکنان این شرکت طی لوح تقدیری، قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 07 October 2023

به گزارش تابناک ایلام  ؛احمد زمانی در دومین نشست هم اندیشی مدیران پالایشی گاز کشور که در بندرعباس و به میزبانی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم برگزار شد، افزود: شرکت پالایش گاز ایلام در سال گذشته با تلاش و کوشش مستمر کارکنان، سال مطلوبی را در بخش‌ تولید و عبور از فصل سرد تجربه نموده به نحوی که شاخصها نشان می‌دهند که نسبت به سال‌های قبل بیشترین پایداری و تحقق تولید را محقق ساخته است.

وی طی لوح تقدیری خطاب به مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اظهار داشت: سال گذشته با همه فراز و نشیب های آن، سالی بود توأم با موفقیت های بسیار در عرصه‌های مختلف که حاکی از همت و عزم جدی و راسخ مدیران جهادی و توانمند صنعت گاز کشور می‌باشد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز تصریح کرد: مجموعه بزرگ شرکت‌های پالایشی گاز کشور افتخار همکاری با بهترین فرزندان این مرز و بوم را در کارنامه زرین خود داشته که همواره توام با کسب موفقیت‌های بسیار در صحنه های متعدد به جهت خدمت رسانی به هموطنان بوده که نهفته در تدبیر و درایت مدیران مصمم، متعهد و جهادی است و همیشه این صنعت به داشتن نیروهای متدین و توانمند می بالد.

زمانی تأکید کرد: مدیران متفکر و صادق بایستی عزم خود را در راستای رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال "مهار تورم، رشد تولید" به جهت خدمت رسانی به مردم، جزم نموده و دل ها را به نور ایمان بر افروزند و دست ها را با تحول و شکوفایی در گردش چرخ صنعت عظیم گاز همراه ساخته و گام های استوار را در مسیر تحقق ایده ها و طرح های ماندگار برداشته و نگاه حیرت و تحسین برانگیز را در باور و نوآوری هایمان بنگرند و در صفحات زرین عملکرد بنگارند.

وی در پایان از همت و تلاش بی شائبه مدیرعامل و کارکنان پالایشگاه گاز ایلام و حضور جهادی و میدانی در صحنه صنعت گاز بعنوان پشتیبان و حامی برنامه های حوزه پالایش به جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار