امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : این ظلم ها مردم مظلوم فلسطین را به سکوت وا نخواهد داشت، وظیفه اسلامی و انسانی ما اقتضاء می کند که امت اسلامی جبهه واحدی علیه کفر تشکیل داده و از مظلومان فلسطین حمایت کنند.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 13 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین "اله نورکریمی تبار" گفت : پیروزی مجاهدان فلسطین و انجام عملیات طوفان الاقصی موجب خوشحالی جهان اسلام و تمام ملت های آزاده جهان شد.

وی افزود :  رژیم اشغالگر قدس، خود را نسبت به دیگر اقوام و ملل، نژاد برتر می داند و در قبال مردم فلسطین هیچگاه حقوق بشر را رعایت نمی کند و همواره با تمسک به مظلوم نمایی و استفاده از ظرفیت های قدرتمند رسانه ای حمله و جنایات خود به فلسطین را با مظلوم نمایی توجیه می کنند.

کریمی تبار بیان داشت :  رژیم اشغالگر قدس در صدد درگیر کردن ایران در اغتشاشات و ناآرامی ها بود اما خداوند مکر انها را به خود آنها بازگرداند و اسرائیل طی ماه های اخیر دچار اغتشاشات، مهاجرت گسترده، درگیری های داخلی و اختلافات عدیده بین هیات حاکمه شد.

وی ادامه داد :  قدرت پوشالی و حملات بی‌رحمانه رژیم غاصب اسرائیل با پشتوانه آمریکا و سکوت سازمان های مدعی حقوق بشر است، در حالی که خود حکومت آمریکا از داخل دچار مشکل و اختلاف جدی بین سران این کشور شده و امروز به چالش کشیده شده و در باتلاق بی تدبیری و ظلم هایی که کرده، فرو می رود و امروز وضعیت تراپ و بایدن، چهره هایی که می خواهند منجی آمریکا باشند را می بینیم که خودشان چه وضعیتی دارند.

امام جمعه ایلام مطرح کرد : این شکست برای رژیم غاصب اسرائیل باتوجه به عدم تعلق خاطر شهروندان سرزمین های اشغالی به این سرزمین و مهاجرت گسترده آنها به کشورهای دیگر، غیر قابل ترمیم است.

وی گفت :  قطع آب، برق، سوخت، غذا، داور و بمباران بیمارستان ها، مدارس و خانه های غیرنظامیان در غزه، جنایت جنگی و نسل کشی و اقدام علیه بشریت است.

 حجت الاسلام والمسلمین اله نورکریمی تبار خاطرنشان کرد : اقدامات رییس جمهور، رییس مجلس، وزیر امورخارجه و همچنین افکار جهانی که آزاد هستند و جنایت صهیونیست ها را علیه مردم مظلوم فلسطین درک کرده اند، عکس العمل نشان داده اند و ملت ایران اسلامی نیز بعد از خطبه های نماز جمعه خشم خود را علیه صهیونیست ها نشان خواهند داد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار