تابناک هرمزگان- شرکت پالایش نفت بندرعباس در نخستین همایش ملی چشم انداز ایمنی و بهداشت شغلی تندیس افتخار رعایت حداکثری الزامات و قوانین حوزه ایمنی و بهداشت شغلی را دریافت کرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 02 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  نخستین همایش ملی چشم انداز ایمنی و بهداشت شغلی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان استاندارد، و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی براساس الحاق ایران به پیمان نامه ایمنی و بهداشت شغلی سازمان جهانی کار، باهدف هماهنگی، وحدت و همکاری سه ضلع مهم این پیمان نامه یعنی دولت، کارگر و کارفرما برگزار شد.
بر اساس این گزارش، شرکت پالایش نفت بندرعباس با توجه به اقدامات ارزشمند حوزه بهداشت شغلی و رعایت حداکثری الزامات و قوانین حوزه ایمنی و بهداشت شغلی با رویکرد آموزش و فرهنگ سازی، موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس افتخار گردید.
گفتنی است ایجاد مرکز تخصصی معاینات دوره ایی جهت کارکنان و انجام معاینات دوره ای منظم برای کلیه کارکنان به لحاظ سنجش سلامت نیروی انسانی و انجام هزار و ۴۰۷ پایش عوامل زیان آور محیط کار در پالایشگاه و همچنین ۲ هزار و ۶۴۷ مورد بازدید بهداشت محیط حرفه ای در سال ۱۴۰۱ از جمله عوامل موفقیت شرکت پالایش نفت بندرعباس در همایش ملی چشم انداز ایمنی و بهداشت شغلی بود.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار