مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از افتتاح سالن ورزشی هفته چشمه آبدانان در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و گفت: در این هفته افزون بر ۳۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در مرکز و شهرستان های این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 18 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛شهاب شهبازی با تشریح برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: این هفته، فرصتی برای ترویج فرهنگ ورزش در سطح جامعه و بین اقشار مختلف است که باید با کمک رسانه ها برای ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از ۳۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در مرکز استان و سطح شهرستان ها برگزار می شود، گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جوانان با عنوان جشنواره «عزت و پیشرفت» در محل مصلی شهر ایلام در روز جمعه ۲۸ مهرماه یکی از مهم‌ترین برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ابراز کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور گسترده جامعه ورزش در نماز جمعه شهر ایلام و شهرستان‌ها، غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولین استانی و جامعه ورزش، سرکشی و تجلیل از خانواده ورزشکاران جانباز و معلول، همایش پیاده رویی خانوادگی، اجرای ورزش بانوان و برگزاری مسابقات کارکنان دولت در رشته های دارت و طناب کشی از جمله برنامه های این هفته است.

شهبازی افتتاح زمین چمن مصنوعی کوچک هفتکده پهله زرین آباد دهلران و سالن ورزشی روستای هفت چشمه آبدانان، برپایی جشنواره «عزت و پیشرفت» در مصلی شهر ایلام و برگزاری مراسم ورزش زورخانه ای و تجلیل از پیشکسوتان رشته های مختلف و مدال آوران، استعدادهای برتر و مربیان را از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان عنوان کرد./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار