دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور؛
دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور افزود : همه دستگاه های اجرایی باید گزارش عملکرد خود را در حوزه ایثارگران به بنیاد شهید ارائه کنند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 19 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ رضا رحیمی نسب گفت : تغییر نگاه در حوزه ایثارگران باید از حرف به عمل برسد و دولت سیزدهم برای این بخش ساختار تعریف شده و عملکردها نیز به صورت مستمر پایش می شود.

وی افزود :  یک درصد کل اعتبارات دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ساماندهی امور ایثارگران در بودجه سال جاری پیش بینی شده است

 رحیمی نسب ادامه داد : بنیاد شهید  گزارش ها را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ارائه می دهد، این گزارش از خدمات دهی به حوزه ایثاگران به مقامات ارشد کشوری بسیار مهم است.

وی مطرح کرد : 35 نفر مشاور در این جلسه حضور دارند، پاسخگویی در میز خدمت به یک هزار و ۶۷۵ نفر، تجلیل از ۴۷۲ نفر از کارکنان ایثارگر، حضور در ۱۹۰ طرح سپاس و برگزاری ۷۱ جلسه در حوزه ایثار و شهادت انجام گرفته است.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور  خاطرنشان کرد :  مردم توانمند استان ایلام در دوران دفاع مقدس از تمامیت این آب و خاک دفاع کردند و الان باید تلاش مضاعف برای رفع مشکلات این استان انجام شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار