رئیس ثبت و احوال سرایان خبر داد
رئیس اداره ثبت و احوال سرایان از کاهش 29.4 درصدی طلاق و افزایش 13.8 درصدی ازداوج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 17 October 2015


رضا درایتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه 409 ولادت در شهرستان سرایان از ابتدای سال جاری به ثبت رسیده است، اظهار داشت: از این تعداد 292 مورد شهری و 117 مورد روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه 99.8 درصد از ولادت‌ها در مهلت قانونی ثبت شده است، گفت: تعداد 397 مورد تک‌زایی و 6 مورد دوقلوزایی بوده است.

رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان سرایان با بیان اینکه تعداد 90 واقعه فوت در سال جاری در این شهرستان به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد 50 واقعه فوت شهری و 40 واقعه در روستاها بوده است.

درایتی با بیان اینکه در مقابل هر 100 ولادت دختر 96 مورد تولد پسر به ثبت رسیده است، تصریح کرد: همچنین در مقابل هر 100 فوت زن 96 مورد فوت مرد به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه 256 مورد ازدواج در 6 ماهه نخست سال جاری به ثبت رسیده است، ادامه داد: از این تعداد 173 واقعه ازداوج در شهر و 83 واقعه ازدواج در روستاها بوده است.

رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان سرایان با بیان اینکه در این مدت 12 مورد طلاق به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 10 مورد شهری و 2 مورد روستایی بوده است.

درایتی با بیان اینکه طلاق نسبت به سال گذشته 29.4 درصد در این شهرستان کاهش داشته است، گفت: همچنین ازدواج نیز نسبت به سال گذشته 13.8 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: وفات نسبت به سال گذشته 13.8 درصد و ولادت نسبت به سال گذشته 18.2 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان سرایان با بیان اینکه بیشترین فراوانی نام پسر در 6 ماهه نخست سال جاری محمد جواد، محمد طاها، سجاد، امیرمحمد، امیرعلی، ابوالفضل و علی در این شهرستان بوده است، اضافه کرد: همچنین بیشترین فراوانی نام دختران فاطمه، زینب، فاطمه زهرا، ریحانه، یسنا، زهرا، مهدیه و نرگس بوده است.

درایتی با بیان اینکه 507 شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال در 6 ماهه نخست سال جاری صادر شده است،  خاطرنشان کرد: از تیرماه سال 89 تا پایان شهریور ماه سال جاری دو هزار و 360 فقره شناسنامه در شهرستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرایان 1.86 درصد از مجموع شناسنامه‌های مکانیزه را به خود اختصاص داده است، گفت: از ابتدای سال جاری 295 کارت هوشمند ملی در این شهرستان صادر شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار