معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش ویژه‌ای انجام شده است تا امنیت شغلی برای کارگران تضمین شود و امیدواریم در مجلس آینده اصلاح قانون کار برای ارتقا امنیت کارگران تصویب شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 19 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، علی حسین رعیتی‌فر عصر امروز در مراسم اهدا حکم تطبیق کارگران شهرداری بروجرد که در محل سالن اجتماعات شهرداری مرکزی برگزار شد افزود: از لحاظ آموزه‌های دینی اسلام کارگر بسیار ارزشمند است، زیرا پیامبر (ص) دست کارگر را می‌بوسد.

وی خاطرنشان کرد: کارگران همواره در صحنه‌های مختلف، وفاداری خود را به نظام و انقلاب انجام داده‌اند، تقدیم ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری نشانه ارادت کارگران به انقلاب است.

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: امنیت شغلی بزرگترین دغدغه کارگران است که از مطالبات رهبری نیز است، کارگر و کارفرما ۲ بال تولید هستند که باید به صورت متوازن مورد توجه باشند.

رعیتی‌فر افزود: رابطه کارگر و کارفرما باید برابر باشد تا کارفرمایان از حوزه تولید خارج نشوند، تلاش ویژه‌ای انجام شده است تا امنیت شغلی برای کارگران تضمین شود و امیدواریم در مجلس آینده اصلاح قانون کار برای ارتقا امنیت کارگران تصویب شود.

وی بیان داشت: عدالت مزدی بر اساس قانون با طرح طبقه بندی شغلی برای کارگران در واحد‌های بالای ۵۰ کارگر الزامی است و در صورت تخلف کارفرما به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برای اداره بهتر شهر‌ها باید به سمت مدیریت واحد شهری حرکت کنیم خدمت به مردم یک وظیفه همگانی است، زیرا مردم همواره پای نظام و انقلاب هستند.

رعیتی‌فر با اشاره به کشتار مردم بی‌گناه غزه افزود: امروز موضوع غزه بسیار مهم و نیاز به جهاد تبیین دارد نباید اجازه دهیم جای ظالم و مظلوم عوض شود، رسانه‌های بیگانه تلاش دارند روایت‌ها را تغییر داده و جای ظالم و مظلوم را عوض کنند.

وی اظهار داشت: امروز هیمنه دشمن فرو ریخته و کار رژیم صهیونیستی به مراحل آخرش رسیده و به زودی شاهد آزادی قدس خواهیم شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار