فرمانده سپاه امیرالمومین (ع) استان ایلام با بیان اینکه پتروشیمی ایلام در کشور حرفی برای گفتن دارد، گفت: با استفاده از نیروهای توانمند و مجرب و متخصص این صنعت پتروشیمی در آینده به قطب مهم تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶ 28 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار جمال شاکرمی در آیین اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت پتروشیمی با بیان اینکه ارائه ایده‌های بومی در صنعت پتروشیمی تحسین برانگیز است، اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر تأثیر مطلوب بر حوزه صنعت و اقتصاد، سبب افزایش جذب گردشگران به استان می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه کنگره اربعین در استان به عنوان دروازه عتبات عالیات افزود: زمینه برگزاری چنین نمایشگاه هایی نیز در استان به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اهمیت و نقش رسانه در توسعه صنعت تصریح کرد: ما می‌توانیم برای راه‌اندازی شرکت‌های بزرگ در استان نیز برنامه‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه جدیدی به ایلام و صنعت پتروشیمی ایجاد شده و قطعاً این دریچه که در حوزه صنعت استان بازشده پیشرفت و توسعه اقتصادی را به همراه دارد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: باید به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید توجه شود.

سردار شاکرمی با بیان اینکه پتروشیمی ایلام در کشور حرفی برای گفتن دارد، تصریح کرد: با استفاده از نیروهای توانمند و مجرب و متخصص این صنعت پتروشیمی در آینده به قطب مهم تبدیل خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه یادآور شد: از مجموعه کارکنان زحمت‌کش و مدیرعامل شرکت پتروشیمی به دلیل نوآوری در چنین برنامه‌هایی که شرکت‌های فناور و دانش بنیان محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

سردار شاکرمی با بیان اینکه استان ایلام در حوزه کشاورزی و دامداری جزو استان‌های پیشرو است و در حوزه‌ صنعت در ابتدای راه قرار دارد، گفت: صنعت پتروشیمی ایلام در آینده به قطب مهم کشوری تبدیل خواهد شد.

وی در پایان از نگاه و رویکرد روابط عمومی پتروشیمی به جهت برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی و 60 شرکت داخلی و خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه تقدیر کرد.

برگزاری نمایشگاه ایرانی سازان در راستای نهادینه شدن فرهنگ صنعتی در استان انجام شده است

مدیر روابط عمومی پتروشیمی ایلام نیز در حاشیه اختتامیه نمایشگاه ایرانی سازان شرکت پتروشیمی ایلام، اظهار داشت: این نمایشگاه با شرکت بیش از 60 شرکت دانش‌بنیان و ساخت داخل در حوزه نفت،گاز و پتروشیمی کار بزرگی بود که برای اولین بار توسط شرکت پتروشیمی ایلام در استان برگزار شد.

علیرضا معراجی با اشاره به رضایت مسئولان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه گفت: پتروشیمی ایلام در این نمایشگاه نمره خوبی گرفته است.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری خوب این نمایشگاه در استان گفت: این اقدام در راستای نهادینه شدن فرهنگ صنعتی در استان انجام شده و در تلاشیم این فرایند در حوزه‌ی نفت،گاز و پتروشیمی این ادامه داشته باشد.

معراجی از حضور اصحاب رسانه جهت پوشش حداکثری این نمایشگاه تقدیر کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار