مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در نیمه نخست امسال، حدود ۲۱ هزار حلقه لاستیک به عاملان این استان تحویل و توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 01 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در بیست و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: به جهت رصد تولید و توزیع لاستیک و مدیریت تولید داخل و عرضه آن، توزیع تایر و لاستیک فقط از طریق پلتفرم‌های مشخص‌شده از سوی وزارت صمت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: واحد‌های تولیدی باید در بستر این پلتفرم‌ها لاستیک عرضه کنند و خارج از آن به‌عنوان کالای قاچاق و عرضه خارج از شبکه است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در نیمه نخست امسال، حدود ۲۱ هزار حلقه لاستیک به عاملان این استان تحویل داده شده که از این طریق در استان و برای مصرف‌کنندگان توزیع شده است.

احمدی گفت: در بخش ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی، حدود یک هزار تن نهاده دام، ۱۲ هزار تن جو، ۱۸۰ تن مرغ منجمد و ۶۴ تن گوشت قرمز منجمد در انبار‌های کالا‌های اساسی ذخیره شده است و روزانه بالغ بر ۶۰ تن مرغ گرم در سطح عرضه استان توزیع می‌شود.

در این نشست، پیرامون تأمین میوه ایام پایانی سال و اجرای طرح پویش مهربانی، وضع نرخ اجاره‌بها و املاک و مسائل و مشکلات و نحوه توزیع تایر توسط دستگاه‌های ذی‌ربط گزارش‌هایی ارائه شد و وضع بازار، ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی و اقدامات نظارتی بررسی شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار