رییس اداره حفاظت محیط زیست پل‌دختر گفت:با پیگیری‌های این اداره وهم‌کاری اداره راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نخستین سری از تابلوهای هشداردهنده ی عبور حیات وحش در محورهای مواصلاتی پل‌دختر تهیه و نصب شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ 09 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، علی آبسری نژاد اظهار کرد: از آنجایی که تلفات جاده‌ای وحوش اثرات مضری بر گونه‌های جانوری داشته و باعث کاهش تنوع زیستی و به نوعی تخریب زیستگاه‌ها و محیط‌زیست طبیعی می‌شود، تابلو‌های هشداردهنده محل عبور حیوانات وحشی در حاشیه محور‌های مواصلاتی حوزه شهرستان پل‌دختر نصب شد.

وی افزود: این اقدام بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و با شناسایی نقاط گدار و گذر حیوانات وحشی و مکان‌های دارای احتمال برخورد خودرو‌ها با حیات وحش و هم‌کاری اداره راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پل‌دختر انجام شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست پل‌دختر تصریح کرد: با توجه به قرارگیری محور‌های مواصلاتی در مناطق کوهستانی، تنوع زیستی و جانوری شهرستان، تردد حیات وحش در حاشیه جاده‌ها به ویژه در شب محتمل بوده که جهت جلوگیری از تصادف و تلفات و خسارات به محیط زیست، انتظار می‌رود همشهریان در تردد‌های جاده‌ای نکات ایمنی را رعایت و به تابلو‌های هشدار دهنده توجه کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار