استاندار لرستان با بیان اینکه شرکت پارسیلون خرم‌آباد برای واگذاری آماده است، گفت: به دلیل قیمت گذاری شهریور ماه سال جاری، استقبالی از این واگذاری صورت نگرفت و باید دوباره بررسی شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 11 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار ظهر امروز در شورای کمیسیون کارگری استان با اشاره به جایگاه بالای کارگران در جامعه، عنوان کرد: بخشی از رونق اقتصادی و مهار تورم به تلاش بی وقفه قشر کارگری بستگی دارد، از طرفی شهدای بسیاری به نظام تقدیم شده و احساس مسوولیت این قشر همواره قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: کارگران با مشکلات کاری و معیشتی مواجه هستند که نیازمند توجه است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اگر شبانه روز برای برطرف کردن مشکلات این قشر تلاش کنیم بازهم کافی نیست، زیرا کارگران با اقدامات هوشمندانه خود همواره حامی نظام هستند.

زیویار با اشاره به تعداد واحد‌های راکد و نیمه تعطیل در استان، گفت: با وجود تعداد بالای واحد‌های راکد، اما اقدامات خوبی برای احیای آن‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پارسیلون خرم‌آباد برای واگذاری آماده است، افزود:، اما به دلیل قیمت گذاری شهریور ماه سال جاری استقبالی صورت نگرفت و باید دوباره بررسی شود.

استاندار لرستان گفت: ظرف ۲ سال گذشته واحد‌های بسیاری در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت لرستان فعال شد، از این به بعد هم باید تلاش کنیم مشکلات برطرف شود تا واحد‌های بیشتری به چرخه تولید بازگردد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار