فرماندار آبدانان با اشاره به اینکه شهرستان آبدانان در بخش درمانی نیازمند توجه است، گفت: راه اندازی مرکز درمانی تامین اجتماعی این شهر نقش مهمی در کاهش هزینه های درمانی مردم دارد.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 13 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد رحمانی  اظهار کرد: شهرستان آبدانان با توجه به بُعد مسافت و دوری از مرکز استان در بخش بهداشت و درمان نیازمند توجه ویژه ای است.

وی با اشاره به اینکه دولت برنامه های مختلفی را برای توسعه مراکز درمانی در شهرستان آبدانان در دست اجرا دارد، افزود: یکی از مهمترین برنامه های دولت، راه اندازی مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهر است.

فرماندار آبدانان تصریح کرد: به همین منظور یک ساختمان ۲ طبقه متعلق به راه و شهرسازی استان ایلام برای این طرح در نظرگرفته شده و نیازمند توجه و حمایت مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی در راستای تسریع در راه اندازی این مرکز در شهر آبدانان است.

رحمانی بیان کرد: برای راه اندازی این مرکز بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و به زودی مراحل راه اندازی این مرکز درمانی شروع می شود.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مردم شهرستان آبدانان تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، ابراز کرد: کاهش هزینه های درمانی و عدم مراجعه به سایر مراکز درمانی در شهرستان های همجوار از جمله مزیت های راه اندازی این مرکز درمانی در شهرستان آبدانان است.

فرماندار آبدانان خاطرنشان کرد: توسعه مراکز درمانی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی در سال جاری یکی از اولویت های مهم مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در آبدانان است.

رحمانی با اشاره به اینکه رایزنی ها و پیگیری های لازم از طریق مسئولان ارشد استان برای راه اندازی این مرکز در آبدانان در حال انجام است، گفت: امید است تا پایان سال جاری شاهد راه اندازی این مرکز برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر در آبدانان باشیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار