کد خبر: ۱۱۳۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ 14 November 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر، امروز دوشنبه بیست و دوم آبان مهندس سیدنادر صفوی میرمحله در نشست صمیمی با کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ چوکای رضوانشهر در محل سالن شهید سلیمانی فرمانداری با قدردانی از زحمات و تلاش های کارگران زحمتکش این شرکت صنعتی در امر تولید با بیان اینکه کارگران ستون اصلی تولید و اقتصاد کشور هستند، افزود: رفع مشکلات جامعه کارگری، اشتغالزایی و رشد تولید در شهرستان جزء اولویت های دولت مردمی است.

وی در ادامه با اشاره شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری به نام " مهار تورم، رشد تولید"، همه مسئولین با وفاق و همدلی در کنار هم در جهت رفع مشکلات حوزه کارگری شرکت و افزایش تولید از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

فرماندار رضوانشهر در ادامه از زحمات و پیگیری های اعضای شورای تامین، استاندار محترم گیلان، نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت چوکا در جهت رفع مشکلات حوزه کارگری و رونق تولید، تاکید کرد: در حوزه کارگری و پیگیری مسایل و موضوعات کارگری خادم شما هستیم و تمام تلاش ما بر این است که حق و حقوق شما کارگران زحمتکش تضییع نشود.

وی همچنین در خصوص مشکلات بیمه کارگران نیز گفت: مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با تیم کارشناسی جهت بررسی و رفع این مشکل تا پایان این هفته در رضوانشهر حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار