مدیرکل دفتر توسعه و آموزش آبفای کشور در گردهمایی و دوره تخصصی آموزشی معاونین منابع انسانی شرکت های آبفای کشور در هرمزگان:
تابناک هرمزگان- در دوره آموزشی تخصصی مدل تعالی ۳۴۰۰۰ با حضور یاسر بزاز مدیرکل دفتر توسعه و آموزش آبفای کشور، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفای هرمزگان و معاونین منابع انسانی شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور، مسائل این حوزه در هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 16 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//بزاز مدیرکل دفتر توسعه و آموزش آبفای کشور با تاکید بر اینکه آسیب شناسی و حرکت به سمت تعالی ۳۴۰۰۰ باید با رویکرد علمی پیش برود، افزود: همه شرکت ها باید اقدام به پیاده سازی و اجرای شدن مدل تعالی ۳۴۰۰۰ کنند.
به گفته وی، مدل تعالی ۳۴۰۰۰ باعث می شود مسیر شرکت ها با رویکرد علمی و در مسیر صحیح پیش برود.
بزاز، جلوگیری از موازی کاری و رفع چالش­ های پیش روی شرکت های آب و فاضلاب کشور را ضروری دانست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این نشست با مهم خواندن بحث منابع و سرمایه انسانی، تصریح کرد: با توجه به ماموریت شرکت های آب و فاضلاب کشور در خدمات رسانی به مردم در تامین آب شرب، ضرورت دارا بودن منابع انسانی چابک و متخصص را بیش از پیش کرده است.
عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه آموزش مستمر پرسنل آبفا را ضروری دانست و گفت: آموزش ها نباید محدود به پرسنل اداری ختم شود و این آموزش ها باید نیروهای بخش کارگری و فنی را هم در بر بگیرد.
به گفته وی، بخش اعظمی از فعالیت ها که باید همواره با دانش روز همراه باشد، در بخش فنی و کارگری است و در بحث آموزش باید همه نیروهایی که حتی بصورت برون سپاری با شرکت ها همکاری می کنند، را مد نظر قرار داد و آموزش های منظم به آنها داده شود.
مدیرعامل آبفای هرمزگان همچنین در این مراسم به ارائه گزارشی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب پرداخت و افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در استفاده از همه ظرفیت های تامین آب بهره گرفته تا نیاز آبی استان را مرتفع کند.
حمزه پور گفت: در حال حاضر ۳۵ درصد منابع تامین آب استان از طریق آب شیرین کن هاست که این رقم در مرکز استان ۵۰ درصد است.
وی تعامل و همدلی در استان هرمزگان را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با حمایت های استاندار هرمزگان صنایع استان نیز در بخش مسئولیت های اجتماعی به کمک آبفا آمده اند و آینده خوبی پیش روی آبرسانی استان قرار داده است.
گفتنی است، در این دوره از ۵ استان برتر تجلیل و ۱۳ استان که به عنوان شرکت های خلاق و نوآور در برگزاری دوره ها انتخاب شده بودند به ارائه گزارش خود پرداختند.
در این گردهمایی آموزشی همچنین شرکت­ های آب و فاضلاب برتر در حوزه­ های خلاقیت و آموزش به ارائه تجربیات خود پرداختند.
مهدی محمدی معاون منابع انسانی آبفای هرمزگان نیز به عنوان نماینده شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گزارش و تجربیات این شرکت را به عنوان یکی از شرکت­ های برتر در این حوزه را مطرح و چالش­های حوزه منابع انسانی و آموزش را بیان کرد.
شایان ذکر است معاون آموزشی مرکز آموزشی اصفهان وابسته به پژوهشگاه نیرو نیز به ارائه گزارشی از اقدامات این مجموعه در برگزاری دوره های آموزشی پرداخت.
سید عیسی حسن زاده افزود: این مجموعه تلاش کرده تا با استفاده از اساتید برجسته دوره تاثیرگذاری برای شرکت های آب و فاضلاب کشور برگزار کند.
وی افزود: مقایسه برگزاری دوره های آموزشی طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نشان می دهد که برگزاری دوره های آموزشی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه آن رشد داشته است.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به پیش بینی انجام شده انتظار داریم در ماه های پیش رو، تعداد برگزاری دوره های آموزشی امسال نسبت به سال قبل نیز افزایش یابد.

انتهای پیام//

برچسب ها: آبفای هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار