فرماندار سیروان گفت: با پیگیری ها‌ و رایرنی های انجام شده در مرکز و در راستای مسئولیت های اجتماعی،کارخانه سیمان ایلام در تعمیر و تجهیز ۲۴ مدرسه روستایی این شهرستان مشارکت می کند.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 23 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدباقر شریفی بیان داشت: کارخانه سیمان ایلام مبلغ ۷۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرار داده که در آینده نزدیک عملیات اجرایی و خرید تجهيزات و کارهای عمرانی در این مدارس آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار است که این واحد صنعتی در تجهیز و تعمیر مدارس این شهرستان در راستای مسئولیت اجتماعی مشارکت می کند، اظهار داشت: برخی از مدارس این شهرستان از لحاظ تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و غیره با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که این موضوع می تواند نیازهای دانش آموزان و فرهنگیان در زمینه های مختلف برطرف کند.

فرماندار سیروان تصریح کرد: کارخانه سیمان ایلام به عنوان یکی از مهمترین واحد صنعتی استان و یکی از مولفه‌های موثر در توسعه شهرستان نقش مهمی در اقتصاد منطقه‌ای و ملی، اشتغال، صادرات و رونق شهرستان دارد.

شریفی با بیان اینکه این واحد صنعتی نماد توسعه و صنعت در این شهرستان بوده و نقش مهمی در توسعه صادرات ایفا می کند، تأکید کرد: انتظار می رود این کارخانه به منظور رفع مشکلات این دیار و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی در پروژه های مهم و حیاتی این منطقه هر ساله مشارکت کند.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه کارخانه سیمان ایلام در اشتغالزایی و در جذب نیروهای متخصص و کارگری نقش خود را بخوبی ایفا نموده است،گفت: اعتبارات این شهرستان به تنهایی جوابگوی نیازهای این دیار نیست، انتظار می رود که هر ساله این واحد صنعتی یکی از پروژه های مهم و اساسی همچون راه سازی، آبرسانی به روستاها و غیره را در دستور کار خود قرار دهد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار