فرماندار سیروان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال برای روکش آسفالت و بهسازی راههای روستایی این شهرستان هزینه می شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 25 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدباقر شریفی  اظهار داشت: از این میزان اعتبار مبلغ ۷۵ میلیارد ریال توسط خیرین سیروانی مقیم مرکز و ۱۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده ای تأمین شده است.

وی با بیان اینکه با رایزنی انجام شده با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان این مبلغ به راههای روستایی اختصاص یافته است، گفت: این مبلغ اعتبار به منظور روکش آسفالت و بهسازی راههای روستایی این شهرستان هزینه می شود.

فرماندار سیروان از نگاه و توجه ویژه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به این شهرستان قدردانی کرد و یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات قابل قبولی در حوزه راههای این شهرستان انجام شده که برای جامعه هدف قابل لمس است.

شریفی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه ای دارد، گفت: توسعه راههای شهرستان باعث خروج از بن بست جغرافیایی می شود که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار سیروان گفت: با تکمیل جاده قاضی خان به بدره، جاده سرتنگ سیروان به هلسم چرداول و توسعه محور لومار به ایلام، مردمان این منطقه می توانند تولیدات محصولات کشاورزی، صنایع دستی و غیره خود را بدون دغدغه و وجود دلالان به سایر نقاط کشور صادر کنند.

شریفی با بیان اینکه توسعه راهها باعث توسعه همه جانبه شهرستان می شود، تأکید کرد: با نگاه ویژه نماینده عالی دولت در استان به یقین تحولات خوبی در حوزه های مختلف این شهرستان ایجاد می شود که این مهم رضایت نسبی مردم را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود مشکلات زیرساختی به هر شیوه ممکن برطرف شود،اظهار داشت: شهرستان سیروان نیازمند توجه ویژه است که انتظار می رود مسئولان استانی کمک کنند تا شاهد شکوفایی آن در زمینه های مختلف باشیم./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار