مدیرمخابرات منطقه ایلام:
مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: ارتباط تلفن همراه در روستا «کلی کلی» سیروان با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از ۲G به ۴G ارتقاء خواهد یافت.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ 27 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛سید شهاب نبی پور در جمع مردم روستای کلی کلی اظهار داشت: کیفیت ارائه خدمات مخابراتی در سطح این روستا ارتقاء خواهد یافت.

وی افزود: همچنین به منظور تکریم مطالبات مردم و ارائه خدمات پایدار زمینه نصب کافو نوری به منظور افزایش ظرفیت واگذاری خط تلفن ثابت، کاهش قطعی ارتباط و ارتقاء سطح کیفی اینترنت خانگی در این منطقه فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: ارتباط تلفن همراه در روستای «کلی کلی» از توابع شهرستان سیروان با کمک و همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از ۲G به ۴G ارتقاء خواهد یافت و مشکل قطعی ارتباط ناشی از قطع برق نیز طی هفته‌های آینده مرتفع خواهد شد.

نبی پور بیان داشت: سرلوحه کار مدیران و‌ کارکنان شرکت مخابرات ایلام کسب رضایت مردم و خدمتی در خور شان با ارائه سرویس با کیفیت و پایدار به مشترکین است.

لازم به ذکر است؛ مردم روستای کلی کلی نیز در این دیدار به بیان مشکلات حوزه مخابرات از جمله قطع ارتباط همراه هنگام قطعی برق، ارتقاء کیفی اینترنت تلفن همراه اول، و اینترنت خانگی پرداختند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار