استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت : در هر حوزه‌ای که از ظرفیت پژوهش استفاده شده، شاهد تحول و پیشرفت همه‌جانبه بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 07 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت : دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل قیاس با دوران پهلوی نیست و در همه حوزه‌ها پیشرفت اساسی صورت گرفته است.

وی افزود : دانشگاه از جایگاه حساسی برخوردار است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «دانشگاه نقطه حساس هر کشوری است که اگر اصلاح شود آینده آن کشور اصلاح و اگر فاسد شود آن جامعه نیز فاسد می‌شود».

استاندار ایلام اظهار داشت : امروز در همه نظام‌های سیاسی دنیا، دانشگاه محلی برای تولید علم است و در این طبیعت سترگ، نایافته‌های زیادی وجود دارد که باید یافته شود.

وی خاطرنشان کرد : دانشگاه ایلام در راستای تحقیق و پژوهش  در حوزه پژوهش نفت و گاز  نقش خود را ایفا می‌کند که نشان دهنده آن است که دانشگاه ایلام جایگاه خود را به خوبی پیدا کرده است، این مهم عملیاتی شد و این سد شکسته شد.

بهرام نیا گفت : باید با بررسی ظرفیت های هر شهرستان در راستای اجرایی کردن طرح‌ها و پروژه‌ها، برنامه‌ریزی کرد که نقش بسزایی در درآمدزایی و اشتغالزایی جوانان هر شهرستان خواهد داشت.

 استاندار ایلام اظهار داشت : در همایش استانداران زاگرس‌نشین، از طرف معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام شد که استان ایلام سال گذشته مقام اول اشتغال را از آن خود کرد و امسال هم بعنوان تنها استان زاگرس نشین، تعهدات خود را عملی کرده و در مقیاس ملی هم‌اکنون رتبه ششم را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار