کد خبر: ۱۱۴۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸ 10 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ قیصری، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از رهایی گروگان از چنگ آدم ربای مسلح پس از 10 ماه تلاش بی وقفه کارآگاهان خبر داد . 

سرهنگ "علی قیصری" در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی ربایش مسلحانه فردی 65 ساله در شهرستان سیمرغ ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

رئیس پلیس آگاهی استان مازندان، تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، فرد گروگانگیر اهل استان سیستان و بلوچستان، که در پی اختلافات مالی با یکی از بستگان فرد ربوده شده اقدام به ربایش وی کرده بود شناسایی شد .

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: در جریان رسیدگی به پرونده و در پی ربوده شدن فرد دیگری در شهرستان بابل و ناکامی متهم در دستیابی به خواسته خود، کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ های تازه ای از وی کسب کردند .

وی همچنین اظهار داشت: پس از ماه ها کار اطلاعاتی و اقدامات فنی و عملیاتی و همچنین روش های نوین کشف جرم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرد ربوده شده از چنگ متهم رها و تحویل خانواده اش شد .
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، در خاتمه از دستگیری فردی در این ارتباط خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری متهم اصلی پرونده ادامه دارد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار