معاون اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: هر جایی که تفکر خدمت به مردم وجود داشته باشدمصداق واقعی تفکر بسیج است.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 10 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، مسعود، ولی ئی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه صنعت آب و برق کردستان در نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج اظهار کرد: اگر امروز مسوولین جایگاهی دارند به لطف مردم است و هدف ما باید خدمت بدون قید وشرط به جامعه باشد.

معاون اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: اگر مردم حال خوبی دارند به لطف پیگیری‌ها و اقدامات ارزشمند و اثرگذار مدیران جهادی است و مردم به آن درجه از بصیرت رسیده‌اند که تفاوت بین سره و ناسره را تشخیص دهند.

وی به سقوط ارزش‌های اخلاقی در غرب اشاره کرد و ادامه داد: امروز مبارزه در میدان جنگ نرم بسیار شدیدتر و حساس‌تر است و رسانه‌های غربی با به تصویر کشیدن مدینه فاضله دروغین، سعی در فریب جوانان ما را دارند.

معاون اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان به تلاش غرب برای تزریق افکار مسموم در ذهن جوانان متعهد و مخلص ایرانی نیز اشاره و عنوان کرد: دشمن سال‌هاست در تلاش است با استفاده از تبلیغات و رسانه، ذهن جوانان ما را بیمار کند، در حالیکه براساس آمار خود غربی‌ها؛ بیشترین میزان فساد و خودکشی در همان جامعه‌های به اصطلاح متمدن است.

وی عنوان کرد: در دنیای به اصطلاح مدرن و پوشالی غربی ازدواج با محارم و حیوانات باب شده در حالیکه اسلام عزتمند همواره بر قداستِ جایگاه خانواده تأکید داشته است.

ولی ئی افزود: یکی از جنگ‌هایی که امروز درگیر آن هستیم جنگ ترکیبی یا شناختی است و اگر تفرقه‌ای در جامعه وجود دارد نشأت گرفته از همین جنگ و سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن، شیطان بزرگ است.

معاون اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: هر جایی که تفکر خدمت به مردم وجود داشته باشدمصداق واقعی تفکر بسیج است..

وی بسیجیان مخلص و ولایت‌مدار را سرمایه‌های ارزشمند انقلاب دانست و گفت: شاید تعدادی از نوجوانان و جوانان امروزی، امام را ندیده باشند، اما امام شناس و پیرو خط امام هستند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از بسیجیان نمونه صنعت آب و برق استان کردستان تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار