مدیرعامل آبفای ایلام خبر داد؛
مدیرعامل آبفای ایلام گفت: به منظور بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب میان مشترکین، طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری عدد بیش از ۴۲۰۲ کنتور خراب در استان ایلام تعویض و ساماندهی شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ 16 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  پرويزناصري، با اشاره به اینکه ساماندهی کنتورهای خراب و مشترکان غیر مجاز از اهداف کلان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب ایلام در این راستا تمام امکانات و نیروی کاری خود را برای رفاه حال مردم به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه های جلوگیری از هدررفت آب و کاهش آب به حساب نیامده، شناسایی کنتورهای خراب و تعویض به موقع آنهاست، خاطرنشان کرد: از آغاز سال ۴۲۰۲ کنتور خراب در استان تعویض و ساماندهی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ادامه داد: شناسایی کنتورهای خراب از جمله وظایف مامورین قرائت کنتور می باشد که تعویض این کنتورها تاثیر بسزایی در مدیریت مصرف آب خواهد داشت.

ناصري، تعداد کل مشترکین آب شهری و روستایی استان ایلام را ۲۴۳ هزار و ۱۲۱ فقره اشتراک اعلام کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اول سال جاری تا به امروز در سطح استان ۴۹۳۵ انشعاب جدید واگذار کرده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار