مدیرکمیته امدادامام خمینی تویسرکان با اشاره به حمایت کمیته امداد از 401 نفر یتیم گفت: 3 هزار و 233 حامی از این ایتام حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 20 October 2015
مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با اشاره به حمایت کمیته امداد از 401 نفر یتیم گفت: 3 هزار و 233 حامی از این ایتام حمایت می‌کنند.

به گزارش فارس؛سعید حسینی  تعداد خانواده‌های بی‌بضاعت زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان را 3 هزار و 959 نفر دانست و اظهار کرد: مجموع خانواده‌ها مددجوی کمیته امداد تویسرکان 6 هزار و 908 نفر هستند.

وی ادامه داد: مبلغ 10 میلیارد و 844 میلیون و 591 هزار ریال در 6 ماه نخست سال جاری به مددجویان تویسرکان کمک شده است.

مدیر کمیته امدادامام خمینی تویسرکان با اشاره به اینکه این نهاد 401 نفر یتیم را زیر پوشش خود دارد، گفت: 3 هزار و 233 حامی از این ایتام حمایت می‌کنند.

وی مبلغ کمک حامیان به ایتام را در نیمه نخست امسال 3 میلیارد و 183 میلیون و 220 هزار و 150 ریال اعلام کرد و افزود: کمک به ایتام در دین اسلام بسیار سفارش شده است، پس همه ما باید در راستای نشر خیر و نیکوکاری در جامعه تلاش کنیم.

حسینی از کمک 100 میلیون ریالی نماینده مردم تویسرکان در مجلس به‌ منظور تأمین جهیزیه نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد خبر داد و گفت: مبلغ یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال امسال به 142 نفر از زوج‌های جوان زیر پوشش به‌ منظور تشکیل خانواده مساعدت شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای جوانان دارای شرایط ازدواج زیر پوشش خاطرنشان کرد: آموزش‌ها در سرفصل‌های دینی، مهارت‌های زندگی، آسیب‌های اجتماعی، بهداشت روانی با حضور استادان مجرب حوزه و دانشگاه ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان هدف از این آموزش‌ها را تحکیم بنیان خانواده دانست و ارتقای سلامت روحی و روانی زوجین و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با ارائه مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج برای زوج‌های جوان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برشمرد.

وی از جمع‌آوری 130 میلیون ریال نذورات عید قربان توسط این نهاد خبر داد و افزود: نذورات از بین خیران و نیکوکاران جمع‌آوری شده شامل نذورات نقدی و گوشت قربانی می‌شود.

حسینی با اشاره به رشد 300 درصدی نذورات عید قربان نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: این نذورات بلافاصله در بین خانواده‌های نیازمند مددجو توزیع شد.

وی از اهدای 54 دستگاه اجاق گاز با هزینه 210 میلیون ریال توسط صندوق خیریه امیر‌المومنین به نوعروسان کمیته امداد خبر داد و افزود: این صندوق همانند سال‌های گذشته در تأمین جهیزیه، کمک به ایتام، ترویج سنت حسنه ازدواج‌ ساده جوانان را در شهرستان کمیته امداد یاری‌گر بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار