کد خبر: ۱۱۴۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 23 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، به دنبال حضور وزیر کشور برای افتتاح یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان بابل، این پرسش محوری در افکار عمومی مطرح گردیده که چرا استاندار مازندران و مسئولان بابل، ایشان را به انجیلسی نبرده اند تا ابرچالش زیست محیطی این شهرستان را از نزدیک به چشم خود ببیند و مشکلات مردم را شخصا لمس نماید.
مطلوب مردم شهرستان بابل اما احداث و افتتاح این دسته از پروژه های دارای تعارض علت و معلول نیست؛ بلکه انتظار همشهریانم، اهتمام جدی دولت و مجلس و به ویژه وزارت کشور به دغدغه مندی و چاره اندیشی برای حل معضل پسماند بزرگترین شهرستان استان مازندران است.

ای کاش، صاحبان تریبون ها و مسئولان یکدست بخش های مختلف استان و بابل به اندازه تلاش قابل تقدیر جناب نتاج خبرنگار مردم مدار بابلی وظیفه نمایندگی خود را به خوبی انجام می دادند تا صدای رسای مطالبات مردم باشند و پاسخ قانع کننده به افکار عمومی داده باشند.
پاسخ های ضعیف وزیر کشور به پرسش خبرنگار فعال بابلی نشان داد او هیچ دغدغه و ذهنیتی از معضل بزرگ مردم بابل ندارد چرا که از اهم معضلات سایت انجیل سی و آسیب های شدید زیست محیطی آن با دارا بودن حکم قضایی و مهلت یک ساله که اسفند امسال فرجام آن است بی اطلاع بود.
در همین حال حداقل کار شهرداری ساخت تصفیه خانه ۱۵۰متر مکعبی برای تبدیل شیرابه سمی به آب کشاورزی بوده که حسب شنیده ها شهرداری بابل اهتمام لازم جهت اجرای مناقصه را داشته و سه مرحله در سامانه ستاد بارگذاری نموده اما متاسفانه _ بواسطه یک دستور از سازمان شهرداری ها در مورد تبدیل ۱۰درصد ضمانت نامه بانکی حسن انجام کار به ۴۰درصد _ که این دستور خود عملا یک سنگ بزرگ جلوی اجرای این امر مهم می‌باشد لذا اگر سلامت مردم برای تان مهم است در پیشبرد همبن مناقصه تسریع نمایید.
در پایان این قلم علاوه بر استمداد از روسای محترم قوای سه گانه، از قرارگاه خاتم الانبیاء و سپاه کربلای مازندران انتظار دارد به پاس حضور مؤثر مردم شهرستان بابل در عرصه های مختلف نظام و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای مسئولیت اجتماعی و جهادی خود به کمک حفظ جان و سلامت مردم شهرستان بابل بشتابد و برای حل معضل نگران کننده زیست محیطی مذکور، سرمایه گذاری و مساعدت نماید.
ایرج نیازآذری 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار