رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان ایوان از دستگیری ۵ نفر مختلف قبل از شکار خبر داد و گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه " تعل و گیلانه" به یک گروه ۵ نفره شکارچی متخلف از استان های همجوار برخورد نمودند.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 24 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فرهاد افشاری با اشاره به اینکه از این متخلفین، ۵ قبضه سلاح گلوله زنی و ساچمه زنی، مقادیری فشنگ، یک عدد دوربین و چاقو کشف و ضبط شده است،افزود: افراد مذکور قبل از هرگونه اقدام به شکار و صید غیرمجاز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه انتظارمی رود که جوامع محلی در راستای فرهنگسازی و همکاری با ماموران یگان حفاظت محیط زیست تلاش بیشتری داشته و اداره محیط زیست را در حفاظت از مناطق تحت مدیریت شهرستان بیش از گذشته همراهی کنند،اظهار داشت: طبیعت و محیط زیست با وجود پرندگان و جانوران زیبا است و نباید با شکارغیرمجاز باعث شویم که نسل آنها از بین برود.

افشاری با بیان اینکه محیط بانان به صورت شبانه روزی مشغول گشت و کنترل و پایش مناطق مختلف شهرستان هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی می شوند،تصریح کرد:هیچگونه مماشاتی با کسانی که به حیات وحش آسیب می‌رسانند، نداریم و مطابق قوانین قضایی حفاظت محیط زیست با متخلفان شکار به شدت برخورد خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار