مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از صدور موافقت‌نامه اصولی برای ایجاد ۱۶ طرح گردشگری در گیلان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 24 December 2023

ولی جهانی امروز با اعلام این اظهار کرد: نشست کمیته‌ فنی بررسی و ارزیابی طرح‌های متقاضی سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد تأسیسات زیرساختی گردشگری در استان گیلان در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با حضور اعضا برگزار شد، در این نشست با بررسی ۲۰ طرح متقاضی، صدور موافقت‌نامه اصولی برای ۱۶ طرح زیرساختی مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: این طرح‌ها شامل دو مجتمع گردشگری، ۵ هتل، ۶ اقامتگاه بومگردی، یک اقامتگاه سنتی، یک مرکز تفریحی و سرگرمی و یک واحد مهمانپذیر هستند.

جهانی گفت: پیش‌بینی اولیه میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های مذکور مبلغی بالغ بر ۵۴۸ میلیارد تومان بوده که با بهره‌برداری از این طرح‌ها مجموعا برای حدود ۲۷۰ نفر نیز اشتغال‌ ایجاد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: دو پرونده نیز به‌دلیل عدم ارائه مستندات لازم شرایط طرح در کمیته یاد شده را نداشت و مقرر شد پس از بررسی بیشتر مراتب در کمیته فنی آینده طرح موضوع شود، همچنین دو پرونده نیز به‌دلیل نداشتن شرایط لازم جهت اجرای تأسیسات گردشگری مخالفت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار