رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این استان در بازه زمانی ۹ ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 26 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در آذر ماه امسال نیز تصادفات در سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان ایلام کاهش محسوسی داشته است.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات فوتی نسبت به آذرماه سال گذشته ۷۷ درصد کاهش داشته است، گفت: مشارکت بسیار خوب مردم فهیم و با فرهنگ استان و افزایش سطح پایبندی به قوانین و مقررات رانندگی در استان مهم‌ترین عنصر تاثیر گذار در زمینه کاهش تصادفات جاده ای بوده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: اصلاح زیر ساخت‌های جاده‌ای و بر طرف کردن نقاط حادثه خیز، حضور مستمر و موثر کارکنان و تیم‌های گشتی پلیس راه در محورها و نقاط دارای فراوانی تخلفات و تصادفات از دیگر عوامل کاهش تصادفات جاده ای در استان بوده است.

وی با قدردانی از همکاری خوب رانندگان و مسئولان در راستای کاهش تصادفات تصریح کرد: انشاءالله بتوانیم با همکاری رانندگان و مردم فهیم و قانونمند در جهت انضباط ترافیکی بیشتر تلاش کرده و شاهد کاهش روند تصادفات در استان باشیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار