فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش ماموران کلانتری باقرشهر در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از پنج ساعت گروگان ۲۵ ساله از چنگ آدم ربا نجات یافت.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 26 December 2023

به گزارش «تابناک تهران» از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در یکی از محله های باقرشهر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربا به دلیل یک سری اختلافات قبلی، اقدام به آدم ربایی و به مکانی نامعلوم منتقل کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم عملیات کلانتری به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از پنج ساعت موفق به دستگیری گروگانگیر در باقرشهر شدند.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که با توجه به اختلاف شخصی با فرد ربوده شده، نقشه ربودن او را طراحی کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، تاکید کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو توسط پلیس ری

پایان گروگانگیری در باقرشهر/ سارقان محتویات خودرو در شهرری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده شهرری و کشف بیش از ۲۰ پرونده سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهرری و وصول پرونده به پلیس آگاهی پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد، متهمان با سوء استفاده از تاریکی هوا و محیط خودروهای پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی در خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در نهایت سوم دی ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهمان را که دارای سابقه بودند، شناسایی شد.

طرهانی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده شهرری مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ سارق را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه ۶ عدد باند، چهار عدد چراغ قوه، ۲ عدد جعبه ابزار، ۲ عدد ساب و یک عدد ضبط خودرو کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری یادآور شد: متهمان ۳۰ و ۳۲ ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به بیش از ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو معترف شدند که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار