معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت:۲ قطعه زمین ۴۰۰ متری جهت احداث درمانگاه در شهرهای ایوان و دره شهر اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 31 December 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید هژبری در نشست کارگروه تامین زمین برای ساخت درمانگاه در شهرهای ایوان و دره شهر، اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی با تعرفه‌های کم در درمانگاه‌های موسسه خدمات درمانی بسیجیان برای عموم مردم، کاری ارزشمند و حایز اهمیت است که نقش بسزایی در تعدیل هزینه های درمانی دارد.

با اشاره به خدمات چشمگیر سپاه در همه زمینه‌ها، تصریح کرد: سپاه پاسداران در کنار دولت خدمات و کمک های بسیاری در عرصه های مختلف به ویژه مناطق محروم انجام داده و این درمانگاه‌ها نه تنها برای بسیجیان بلکه عموم مردم می‌توانند با پرداخت تعرفه‌های بسیار پائین از خدمات آنها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث ۲ درمانگاه در شهرهای ایوان و دره شهر، ۲ قطعه زمین ۴۰۰ متری با تامین اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از سوی موسسه خدمات درمانی ‌بسیجیان تامین شده که انتظار می رود این درمانگاه ها به همراه درمانگاه احداث شده در شهر مهران کلنگ زنی و افتتاح شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج در این استان، اظهار کرد: موسسه خدمات درمانی بسیجیان از سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و هدف از تشکیل آن، ارائه خدمات درمانی به عموم مردم به ویژه بسیجیان و خانواده آنها است.

سرهنگ «کرم رضا نصرالهی» با بیان اینکه این موسسه زیر مجموعه بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین است و به ۲ طریق برای بسیجیان ارائه خدمت می‌کند، گفت: درمان مستقیم با ساخت درمانگاه‌ و مجموعه‌های درمانی و ارائه خدمات ناشی از درآمد این مراکز برای بیماران صعب العلاج، زوج‌های نابارور و اقشار کم درآمد از جمله خدمات این موسسه است.

وی افزود: تلاش می‌شود که اگر فرد بیماری در یک خانواده وجود داشته باشد، این خانواده به جز رنج بیماری فرد، رنج دیگری را متحمل نشود و خدمات درمانی با کمترین هزینه، به بیمار ارائه شود.

نصرالهی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر در درمانگاه های موسسه بسیجیان در استان مشغول به کار شده است، افزود: تاکنون در شهرستان های ایلام، دهلران، مهران، هلیلان، چرداول و آبدانان، درمانگاه های بسیجیان راه اندازی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: این نوع درمانگاهها با بهره مندی از پزشک، پرستار، کادر درمانی و ارائه خدمات به صورت مستقیم، می تواند در همه مناطق کمتر برخوردار شهرستان‌های استان در صورت تامین زمین احداث شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار