مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: طرح اکرام از موفق ترین طرحهای کمیته امداد است و در استان همه فرزندان یتیم و مددجو دارای حامی هستند.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 01 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر مرادی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: کمیته امداد در تازه ترین اقدامات خود به منظور دسترسی راح تر مردم به این نهاد و سهولت در ارتباط با کمیته امداد، سامانه اینترنتی امداد هوشمند را راه اندازی کرده است که تمام وقت در دسترس مردم است.

وی برون سپاری برخی خدمات کمیته امداد را یکی دیگر از برنامه های این نهاد عنوان کرد و افزود: در راستای این سیاست بخش هایی از خدمات مددکاری این نهاد به مراکز نیکوکاری واگذار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با عنوان اینکه نیکوکاری خصلتی است که در وجود همه ی آدمها هست اما همه سعادت این را ندارند که آن را به ظهور برسانند تصریح کرد: طرح اکرام از موفق ترین طرحهای کمیته امداد است و در استان ایلام همه فرزندان یتیم و مددجو دارای حامی هستند.

مرادی با بیان اینکه کمیته امداد از تاثیر گذارترین دستگاههای خدمت رسانی است، عنوان کرد: خدمات کمیته امداد در جامعه باعث شده است که بسیاری از مشکلات ضروری نیازمندان برطرف و قشر محروم جامعه احساس آرامش داشته باشند.

وی در ادامه به برنامه های اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی مددجویان هدف گذاری شده است.در پایان این نشست توسط فرمانده انتظامی استان ایلام از مدیرکل کمیته امداد استان بخاطر نقش مثبت این نهاد در کاهش آسیبهای اجتماعی در استان تجلیل شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: آرامش بخشیدن به زندگی مردم از مهم ترین نتایج و تأثیرات امدادگری و کار خیر در جامعه است.

سردار سلمانی افزود: کمیته امداد با چند دهه فعالیت در زمینه نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم کارنامه موفق و درخشانی در بین مردم و رضایت مندی در جامعه دارد/ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار