با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در دفتر فرماندار مدیر جدید کمیته امداد شهرستان چرداول معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 02 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره)، این نهاد را ملجا و پناهگاه اقشار ضعیف و نیازمند جامعه دانست و گفت: الحمدلله کمیته امداد از بدو تشکیل، منشا خدمات ارزنده ای برای اقشار ضعیف جامعه بوده و تلاش و کوشش صادقانه افراد خدوم و زحمت کش در این نهاد منجر به مهرورزی و توجه به بهترین بندگان خدا شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) نهاد خدمتگزاری صادقانه و بی منت است، اظهار داشت: امیدواریم خداوند به مدیر جدید کمیته امداد چرداول توفیق دهد تا در این شهرستان بیش از گذشته منشا خدمت بوده و روند خدمتگزاری در این عرصه را بهبود بخشند و قطعا کلیه نهادها و ادارات شهرستان، کمال همکاری و تعامل را در جهت رفع مشکلات خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) خواهند داشت.

مرادی پویانی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام نیز در این جلسه گفت: کمیته امداد جز اولین نهادهایی است که بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشکیل شد و تاکنون منشا خدمات فراوانی برای کشور بوده است.
وی خواستار حمایت و توجه بیشتر فرماندار چرداول به این کمیته شد و ادامه داد:با حضور مدیریت جدید کمیته امداد چرداول، این کمیته جز ادارات خوب و موثر خواهد بود و ما هم تلاش می کنیم تا اعتبارات و اختیارات ویژه ای به این شهرستان اختصاص دهیم.
در پایان رستمی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی چرداول معرفی و از زحمات خدابنده جمشیدی ریس قبلی این کمیته قدردانی شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار