فرمانده انتظامی کردستان از کشف یک دستگاه کامیون قاچاق به ارزش بیش از 56 میلیارد ریال و یک دستگاه نیمه یدک یخچالدار قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 06 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران پلیس گمرگ مریوان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه نیمه یدک یخچالدار قاچاق متصل به یک دستگاه کامیون پیل‌سان در پایانه مرزی باشماق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس گمرک باشماق مریوان با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی نیمه یدک یخچالدار قاچاق متصل به یک دستگاه کامیون پیل‌سان سفید رنگ را متوقف و در بازرسی از آن مشخص شد، فاقد اصالت بوده و به صورت غیرقانونی و قاچاق از طریق مبادی غیر رسمی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش نیمه یدک را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف یک دستگاه کامیون قاچاق به ارزش بیش از ۵۶ میلیارد ریال در مریوان خبر داد، اظهار کرد: ماموران پلیس گمرگ مریوان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون FH ۴۶۰ قاچاق در پایانه مرزی باشماق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس گمرک باشماق مریوان با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی کامیون FH ۴۶۰ سفید رنگ را متوقف و در بازرسی از آن مشخص شد، خودرو فاقد اصالت بوده و به صورت غیرقانونی و قاچاق از طریق مبادی غیررسمی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو کشف شده را بیش از ۵۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به کشف ۱۴ تن آرد قاچاق در سروآباد، عنوان کرد: مأموران انتظامی ایستگاه و بازرسی شهید کریمی سروآباد با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل آرد قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی سروآباد با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی کامیون مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۴ تن آرد گندم فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار