مدیرعامل شرکت گاز استان؛
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت :در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۵ روستا در نقاط مختلف استان گازدار شدند .
کد خبر: ۱۱۴۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ 08 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز بیان داشت : از این تعداد ۷ روستا در هلیلان، ۵ روستا در دهلران، یک روستا در ملکشاهی، یک روستا در ایوان و یک روستا در مهران بوده است.

وی افزود: این روستا‌ها شامل روان از ایوان، پیامن سفلی، علیا و وسطی، سره ویان، سول آباد، داربید کرنی و گشور از توابع هلیلان، کعب الحاج، چم هندی، هاویان، شهرک کاور توه طاق و ابوغویر از توابع دهلران و بلوطستان شوهان از توابع ملکشاهی، سرتنگ زعفرانی از مهران هستند.

کشاورز ادامه داد : با گازرسانی به این ۱۵ روستا، بیش از ۴۲۲ خانوار با جمعیتی بالغ بر یک هزارو ۶۹۶ نفر از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد :  گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی به یک درصد جمعیت باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر است تا پایان سال جاری بسته می‌شود.

کشاورز با اشاره به اینکه ۲۶ شهر استان از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و هم‌اکنون همه شهر‌های استان گازدار هستند، تأکید کرد: در حال حاضر ۵۷۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که با برنامه ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال، همه روستا‌های دارای قابلیت گازرسانی در استان گازدار خواهند شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار