استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : استان ایلام رتبه اول در بخش اشتغال را کسب کرده و سند ادعای ما همین رشد اقتصادی است.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 10 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت :  رشد اقتصادی استان به رتبه نهم رسیده که بیانگر افزایش تولید، احیای واحدهای راکد، افزایش بهره وری است.

وی افزود : بر اساس اعلام تعاون روستایی مقرر شده از طریق شرکت توزیع و پخش کار تامین و توزیع و پخش مرغ به صورت سامانه ای و با هزینه کمتر انجام شود.

بهرام نیا بیان کرد : بر اساس گزارش اعلامی ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب برای شب عید مردم استان در نظر گرفته شده است.

ویادامه داد : به منظور بررسی دقیق کیفیت و کمیت و کنترل قیمت مدیرکل تعاون روستایی، مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری و نماینده صمت به استانهای محل خرید میوه شب عید مراجعه و همه موارد را بررسی کنند.

استاندار ایلام گفت : بازارچه های موقت باید از همه جوانب بررسی شوند و از نظر سیمای شهری، محیط زیست، دسترسی آسان، ترافیک و سایر موارد در جانمایی در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد : بایستی همه نقاط قوت و ضعف را با هم دید، استان ایلام در طول چهار دهه همیشه بیشترین و بالاترین تورم را داشته است، در طول دولت سیزدهم میزان تورم تغییر پیدا کرده و اکنون این استان در ردیف پانزدهم کشوری است.

بهرام نیا مطرح کرد : دستگاه های ناظر، بر قیمت و نظارت بر اجناس بیشتر ورود پیدا کنند و پایش و نظارت و بازرسی در ایام پایانی سال مد نظر قرار دهند.

وی افزود : باید کیفیت، وزن چانه، بهداشت و کمیت نان مد نظر قرار گیرد.

استاندار ایلام  با بیان اینکه مسئولان نسبت به سفره مردم باید دغدغه داشته باشند و اجازه ندهند کیفیت و رونق سفره کمتر شود تاکید کرد : در راستای امید آفرینی باید مسئولان در کف بازار حضور پیدا کنند و کیفیت اجناس و نان به دقت بررسی کنند، در واقع هدف ما رضایت مردم بوده و این رضایت به عمل است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار