رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام؛
رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام گفت : طی سال جاری بیش از پنج هزار دستور ‌کار تعمیراتی به منظور قابلیت اطمینان تجهیزات و پایداری تولید پالایشگاه انجام شده ‌است.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 11 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ مرشدی بیان داشت :  از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از ۸۹ هزار نفر ساعت کار تعمیراتی انجام شده است که از این تعداد ۴۹ هزار نفر ساعت آن مربوط به تعمیرات اساسی بوده است.

وی اظهار کرد  : در این مدت تعداد یک هزار و ۶۳۵ روتین مربوط به دستورکارهای تعمیرات پیشگیرانه و پیش‌بینانه شامل تست عملکرد انواع تجهیزات ابزار دقیقی، برقی و مکانیکی و همچنین آنالیز ارتعاش تجهیزات دوار، آنالیز روغن، ترموگرافی و تست تله های بخار به واحدهای تعمیراتی ارجاع و به انجام رسیده است.

مرشدی  افزود :  در این مدت با برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی بیش از ۶۰ مورد اقدام اصلاحی در قالب تحلیل ریشه ای خطا به منظور جلوگیری از تکرار خطاهای مشابه و قابلیت اطمینان تجهیزات در راستای پایداری تولید پالایشگاه مصوب و اقدام شد.

 رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام ادامه داد : در تعمیرات اساسی امسال بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تجهیز شامل ۵۰ تجهیز ثابت، ۴۷ مورد تجهیز دوار، ۱۸۰ مورد شیرآلات، ۴۴۰ تجهیز ابزار دقیقی، یک هزار و ۳۰۰ تجهیز برقی، ۲۰۰ مورد تجهیزات انواع استرینرها، لول گیج ها، ولوهای زیر ۲ اینچ و غیره و همچنین یک هزار و ۱۰۰ اینچ ‌قطر برشکاری و جوشکاری برای تعمیر خطوط و تجهیزات با صرف بیش از ۴۹ هزار نفرساعت اجرایی و طی مدت ۲۵ روز مورد بازرسی، نوسازی، تعمیر و یا تنظیم قرار گرفتند./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار