دادستان دهلران خبر داد ؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران از کشف و توقیف محموله بزرگ با بیش از۱۹۷۰ قوطی مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۱۱۴۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ 13 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهنام تیر افکن در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با هوشیاری پلیس اطلاعات وامنیت انتظامی یک خودروی کامیون بار ی که در حال انتقال‌ این مشروبات به داخل استان ایلام بود شناسایی و توقیف شد.

وی بیان داشت :این محموله از طریق یکی از استان های همجوار وارد حوزه استحفاظی شهرستان دهلران شده بود که با هوشیاری پلیس بار مشروبات الکلی توقیف و یک نفر در این راستا بازداشت شده است .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران ضمن تقدیر از رئیس دادگاه عمومی بخش های موسیان و دشت عباس در خصوص این محموله قاچاق گفت: متهم دستگیرشده و تحقیقات در این راستا در جریان است.

تیر افکن ضمن هشدار به تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی تاکید کرد: امنیت شهروندان از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی و دادستانی است و در این امر با متخلفین با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی بیان داشت:از هوشیاری پلیس اطلاعات و امنیت و تلاش شبانه روزی فرماندهي انتظامی شهرستان دهلران در راستای ارتقای امنیت اجتماعی تقدیر می شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار