رئیس گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز استان ایلام گفت: افزون بر ۸۰ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در ۹ ماه گذشته سال جاری گازدار شدند تا گامی دیگر در راستای تحقق نامگذاری شعار سال برداشته شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 14 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ایلام، شهناز سلطانی اظهار کرد: از این تعداد صنایع ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی در ایلام، ۱۲ واحد در چوار، هفت واحد در ایوان، چهار واحد در آبدانان، پنج واحد در بدره، هفت واحد در چرداول، ۲ واحد در دره شهر، ۱۰ واحد در دهلران، چهار واحد در سیروان، ۱۳ واحد در ملکشاهی، سه واحد در مهران و یک واحد در هلیلان گازدار شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به استان تاکنون، یک هزار و ۳۴۵ واحد صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان گازدار شده است، اظهار کرد: در راستای تحقق نامگذاری شعار سال جاری، کمک به توسعه و رونق صنایع و افزایش تولید و محرومیت‌زدایی، برای ۸۰ واحد صنعتی عملیات گازرسانی اجرا شده است.

رئیس‌ گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی شرکت گاز استان، تصریح کرد: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری نامگذاری سال را بر روی تولید متمرکز کرده است تا دستگاه‌های اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود گام‌های اساسی برای حمایت و رفع مشکل واحدهای تولیدی در جهت رونق اقتصادی کشور بردارند.

سلطانی تأکید کرد: با توجه به نقش صنایع در رونق و آبادانی استان به منظور حمایت از تولید داخلی، گازرسانی به صنایع واجد شرایط همچنان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان ایلام به شمار می‌رود.

رئیس گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی شرکت گاز استان ایلام خاطرنشان کرد: گازرسانی به صنایع توانسته است ارزش افزوده خوبی برای استان ایلام داشته باشد و با جایگزینی سوخت طبیعی در واحدهای تولیدی و صنعتی، آلودگی کمتری در مقایسه با سایر فرآورده‌های نفتی به دنبال دارد و موجب ارتقاء شاخص‌های حفظ و بهبود محیط زیست و توسعه پایدار می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار