معاون فنی و راه‌های روستایی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: عملیات اجرایی راه روستایی "بلوطستان" از توابع شهرستان ملکشاهی با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 14 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حیدر دشتی پور اظهار کرد: زیرسازی این محور با عملیات خاکی به حجم ۲۱۰ هزار متر مکعب به طول یک کیلومتر و با تعداد سه دستگاه ابنیه در حال حاضر توسط پیمانکار مربوطه در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: قسمت عمده عملیات خاکی کل مسیر پروژه (روستای بلوطستان - سید ناصرالدینی) با توجه به عوارض طبیعی در این یک کیلومتر قرار دارد که اتمام این پروژه باعث متصل شدن راه ارتباطی شهرهای زرین آباد - ملکشاهی - ایلام شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: با اجرای این پروژه و همچنین ۲ پروژه دیگر که در این مسیر ارتباطی قرار دارند، راه دسترسی برای مردم این روستا میسر و همچنین فاصله شهر "زرین آباد" تا مرکز استان ۲۵ کیلومتر کاهش می یابد.

دشتی پور با بیان اینکه عملیات اجرایی بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق مختلف این استان در دست اقدام است، گفت: این راه‌ها شامل راهسازی، روسازی، تعمیر و احداث با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۷۵۰ میلیون ریال با پیشرفت های مناسب در دست اجرا هستند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار