معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مراسمات دهه فجر زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در فضای رقابتی فراهم می کند لذا انتظار می رود مراسمات امسال با طرح‌ها، ایده‌ها و ابتکار عمل برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 14 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در جلسه ستاد هماهنگی مراسمات دهه فجر استان اظهار داشت: نهال پنج دهه گذشته انقلاب اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است که نیازمند برگزاری برنامه‌های باکیفیت‌تر و پرشورتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه با تاکید بر اینکه برگزاری مراسمات دهه فجر امسال باید در یک فضای خاص‌تری تدارک دیده شود، افزود: در استان کردستان این مراسمات به واسطه جریان سفر‌های ریاست جمهوری به استان و رضایت از استان، با طراحی جدید برگزار شود.
وی با بیان اینکه مراسمات دهه فجر زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در فضای رقابتی را فراهم می‌کند، گفت: انتظار می‌رود مراسمات امسال با طرح‌ها، ایده‌ها و ابتکار عمل برگزار شود.

رمضانی یادآور شد: باید از ظرفیت این مراسمات برای جهاد تبیین حداکثر استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان زمینه برگزاری مناظرات علمی، تریبون آزاد و فضای گرم سیاسی در دانشگاه‌ها را از جمله طرح‌های مهم در این ایام عنوان کرد و گفت: در طول این ایام برگزاری میز‌های خدمت در اماکن عمومی توسط فرمانداران طراحی شود.

رمضانی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مقوله این ایام موضوع راهپیمایی است، گفت: برگزاری راهپیمایی در روستا‌ها نیز تدارک دیده شود و همانند شهر‌ها باکیفیت برگزار شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: امروز با رصد فضای مجازی شاهد دوغ‌پراکنی و لجن‌پراکنی و القای یاس و ناامیدی از جانب دشمن هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف فضای انتخاباتی در کشور است، گفت: اگر با این مشکلات مواجه شویم باعث گرفتن سرمایه‌های اجتماعی خواهد شد بنابراین باید دشمن را ناکام بذاریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های خوبی در قرارگاه سپاه بیت‌المقدس برای برگزاری مراسمات دهه فجر وجود دارد، افزود: ستاد دهه فجر سپاه بیت‌المقدس در حال تدوین و جمع‌بندی برنامه این ایام است و در قالب برنامه‌های فرهنگی برگزار خواهد شد.

شعبانی ادامه داد: برگزاری گرامیداشت و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی، سرکشی از خانواده شهدا، رزمایش کمک‌های مومنانه، یادواره شهدای دانش‌آموزی در این ایام پیش‌بینی شده است.

وی گفت: اعزام زائران راهیان نور، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در ایام دهه فجر و برگزاری اجلاسیه مادران قهرمان نیز از جمله دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر لزوم انعکاس دستاورد‌های انقلاب در استان تاکید کرد و گفت: ما تلاش می‌کنیم در نشست‌های تبیینی برای انعکاس دستاورد‌های سپاه داشته باشیم و اقدامات ۴۵ ساله نظام در کردستان منعکس و از ظرفیت رسانه‌ای استفاده شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار