مدیرکل تامین اجتماعی ایلام:
مدیرکل تامین اجتماعی ایلام از طلب ۶۵۰ میلیارد تومان این سازمان از نهادها و اشخاص حقیقی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 16 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اشرف تابانی در نشست هم اندیشی تامین اجتماعی با ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی استان ایلام اظهار داشت:  تامین اجتماعی یک سازمان بیمه ای بزرگ با پوشش طیف وسیعی از آحاد جامعه (کارگری و کارمندی) است و بی شک ذی حسابان امانتداران خوبی در  تامین منابع مالی این سازمان هستند.

وی افزود: هدف از تشکیل این نشست ها تقویت روابط طرفین و ایجاد تعامل سازنده و همکاری برای رفع مشکلات بیمه ای و دستگاه ها، رعایت و اجرای ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی است.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: همچنین این جلسات به منظور همکاری با پیمانکاران، پرداخت به موقع حق بیمه مقرر در قانون برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و دقت در صدور پاسخ مربوط به استعلام قراردادهای پیمانکاران است.

تابانی با اشاره تأمین‌اجتماعی استان ایلام ۶۵۰ میلیارد تومان از سازمان، نهادها و اشخاص حقیقی طلب دارد، یادآور شد: ۷۵ درصد خدمات تأمین‌اجتماعی بصورت غیر حضوری صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه از کل جمعیت استان ایلام ۳۲۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان قرار دارد، افزود: ماهانه نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان بابت تعهدات بلند مدت  که شامل حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری بگیران و نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت به جامعه هدف تامین اجتماعی استان ایلام پرداخت می شود.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام گفت: با ارسال به موقع لیست هوشمند بیمه از طرف کارفرمایان بسیاری از مشکلات تسهیل می گردد.

تاباتی در پایان گفت: از مشکلات اسناد خزانه اسلامی عدم ارسال به موقع اسناد به امور مالی سازمان مرکزی و عدم دقت در تکمیل فرم های مربوط به سازمان است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار