استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : تونل کبیرکوه حداکثر تا پایان سال‌جاری با حضور رییس جمهور به بهره برداری می رسد و البته امروز همه دستگاه های اجرایی مرتبط برای بهره‌برداری از این تونل پای کار هستند.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 19 January 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا  در جریان بازدید از گالری تخریب شده تونل کبیرکوه افرود : ۲۰۰ متر از تونل مصنوعی ورودی سمت دره شهر در نوزدهم دی‌ بر اثر ریزش سنگین کوه تخریب شده و هیچ گونه تاثیری و یا تغییری در برنامه زمان بندی شده برای افتتاح این طرح بزرگ راهسازی ندارد.

وی بیان داشت : کلیه امکانات و تجهیزات فنی و راهسازی دستگاه های اجرایی استان بسیج شده و با نظارت اداره کل راهسازی و مهندسین مشاوره به طور ضربتی و براساس اصول فنی و مهندسی مسیر جایگزین گالری تخریب شده را مکان یابی، طراحی و به صورت سه خطه این مسیر تا پایان بهمن ماه احداث خواهد شد.

بهرام نیا  با تاکید پایداری و استحکام مسیر جایگزین قطعه تخریب شده تونل مصنوعی کبیرکوه مطرح کرد : گالری مذکور با به کارگیری کلیه ماشینهای راهسازی استان به صورت شبانه روزی توسط پیمانکاران و نهادهای متولی به عمق ۹ و طول ۲۰۰ متر آوار برداری و رفع نقص می‌شود و در آینده به عنوان مسیر پدافند غیرعامل و راه فرعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بهرام نیا استاندار ایلام به همراه جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان صبح امروز ضمن بررسی نقطه تخریب شده تونل مصنوعی کبیرکوه و صدور دستورات لازم جهت احداث هرچه سریعتر مسیر جایگزین، از قسمت‌های مختلف تونل کبیرکوه از هر ۲ طرف ( آبدانان - دره شهر) نیز بازدید و روند پیشرفت آن را مورد برسی قرارداد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار