مسوول کارگروه روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در لرستان گفت: ۱۰۰ برنامه شاخص روستایی و عشایری در دهه فجر در بخش‌ها و دهستان‌های استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 20 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، سید عیسی موسوی امروز صبح در جلسه هماهنگی کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر لرستان که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزارشد، با اشاره به اینکه مکلف هستیم برنامه‌های دهه فجر را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم، اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال باید با رویکرد انتخابات و مشارکت حداکثری برگزار شود، بیان دستاورد‌های دولت به منظور افزایش شور و نشاط در جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر ضروری است.

به گفته وی کمیته عشایری و روستایی امسال در دهه فجر ۱۰۰ برنامه شاخص را در دستور کار دارد.

مسوول کارگروه روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در لرستان گفت: برنامه‌های دهه فجر باید با مشارکت مردم انجام شود بنابراین با ایجاد انگیزه زمینه را برای حضور آن‌ها فراهم کنیم.

موسوی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سیاست دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، ما باید با امید آفرینی و ایجاد انگیزه زمینه را برای افزایش مشارکت در انتخابات فراهم کنیم.

به گفته وی اعزام گروه جهادی در قالب تیم پزشکی به روستا‌ها و عشایر از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

مسوول کارگروه روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در لرستان گفت: برای امید آفرینی و آگاهی نوجوانان و جوانان از دستاورد‌های دولت و انقلاب نیاز است در قالب اردوی پیشرفت از طرح‌های تولیدی بازدیدی داشته باشند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار